perjantai 2. maaliskuuta 2007

Hold your breath, please...

Ärgh. Lienee pinna kiristymässä viikonloppua kohti, Pakko avautua vähän.

Koko sen ajan, mitä olen ollut tässä valtion laitoksessa töissä, olen yhtä kuukautta lukuunottamatta työskennellyt yhden hengen huoneessa. Ei minulla periaatteessa ole mitään toimistokämppistä vastaan, jos se vain olisi hyvätapainen eikä kävisi hermoille.

Nyt en työskentele yhden hengen huoneessa ja oi kyllä, toimistokämppikseni käy hermoille. Se on sellainen mies, joka koko ajan tuntuu mussuttavan jotain. Ja se maiskuttaa kovaäänisesti. Koirakin syö puruluuta hiljaisemmin. Ja nyt se on ähkinyt ja huokaillut koko iltapäivän. Ihan kuin jakaisi huoneen kroonisesta ummetuksesta kärsivän kanssa... :/

Taidan karata kohta pois tältä päivältä. En taaskaan saanut aikaan kovin hyödyllisiä asioita, ainakaan töitten suhteen. Luin minä toki Bridget Jonesin uudet päiväkirjamerkinnät (julkaistu Independentissä vuosina 2005 ja 2006, joten melko tuoretta tavaraa), mutta se ei hyödyttäne tätä työprojektia, ainakaan suuressa määrin.

Mutta kyllä minä nyt lähden. Metsästämään uutta antennia autoon (edellinen katosi mystisesti ja jälkiä jättämättä).

Ei kommentteja: