tiistai 11. joulukuuta 2007

Stick a fork in me, I'm done!


Kypsyttää siis kovasti. Niin kovasti, että kävin oikein kokeessa tänään. Ei sitten minkäänsortin käsitystä, miten se meni.. kai ihmisillä on yleensä tapana päästä siitä kivuttomasti läpi. Ehkä minä olen ensimmäinen, jolla se hylätään?

Löysin viikonloppuna uuden addiktionkin. Piti kirjoitella ruotsin kirjallisuusesseitä, mutta minä risteytin kasveja. Plant Tycoon -niminen peli vaimentaa tehokkaasti sisälläni mesoavan pienen puutarhurin, joka talvisin äityy joskus hieman rasittavaksi.

Tänään pitäisi vielä kirjoitella joulukortteja ja kirjoittaa essee Fröken Juliesta. Ja silti minä istun ja kirjoitan blogia ja risteytän kasveja (jotka heittävät henkensä, koska minulla ei ole rahaa ostaa parempaa multaa, enkä saa lisää rahaa, kun ei ole kasveja mitä myydä, koska ne ovat heittäneet henkensä, kun multa on liian huonoa).

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Elä stressaa, Joulu tulee. Mikä tentti sulla oli? Suosittelen muuten Golden Compassia,huonoista arvosteluista huolimatta se on ihan mielenkiintoinen fantasialeffa.

silps kirjoitti...

Kiitos kortista! :)

Kypsäri siis oli kyseessä. En oikein tiennyt, miten siihen olisi pitänyt valmistautua, joten en valmistautunut. Ja vähän jännittää nyt, että josko ne vaikka hylkää sen. Saa nyt nähdä.

Juu, Golden Compass on ollut katsomislistalla - saa nähdä, ehtiikö sitä teatteriin asti katsomaan vai pitääkö vartoa dvdtä.

Anonyymi kirjoitti...

Jos nyt tiedät mistä olet gradun tai minkä ikinä tehnyt niin tuskin sinä huonosti käy.
Suomeen kahdeksan päivän päästä!!