tiistai 20. helmikuuta 2007

Itch Alert

Voihan hitto.

Espanjanuros on ollut kovin kutisevainen saapumisensa jälkeen. Ajattelin, että johtuu varmaan ilmastonvaihdoksesta - täällä kuitenkin on aika kuivaa, kun on pakkasta ja kaikkea. Tutkiskelin kuitenkin koiran ihoa kutsumattomien öttiäisten varalta, mutta mitään en löytänyt.

Mutta kuinkas sitten kävikään?

Uroksen kutina paheni. Kävin ostamassa shampoota herkälle ja kutisevalle iholle ja vein uroon suihkuun. Ja kas, märässä mustassa turkissa kipitteli pieni ruskea Eliö! Iuh. Pienoisessa paniikissa todennäköisesti suihkutin sen hengiltä. Pesu jäi vaahdotusta vaille, kuivasin vain koiran ja soitin eläinlääkärille. Joka tietenkin oli suunnattoman pettynyt, kun en ollut tajunnut purkittaa Eliötä mikroskooppitutkimusta ja lajinmääritystä varten. Lupasin kuitenkin yrittää löytää toisen, ja sain kutsun tulla huomenna aamulla vastaanotolle, mikäli onnistun. Istuin sitten tunnin keittiön lattialla vääntelemässä koiraa ja sihtaamassa sen turkkia kamman kanssa ylimääräisen elämän varalta. Bongasin yhden Eliön, mutta olin liian hidas enkä saanut sitä purkkiin. Toisella kertaa tärppäsi. Nyt siis sitten aamulla lääkäriin koirankirppu purkissa.

Kuinka ollakaan, nyt sitten tuntuu, että itseäkin kutittaa. Toivon, että uroon Eliöt ovat sellaista sorttia, että viihtyvät vain koiraeläimissä, ja ettei minun tarvitse polttaa kaikkia kodintekstiileitä roviolla.

BrrRRrrrr... :(

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi eiii! Kusti parka. Silp parka. Toivotaan että tilanne selviää pian! Anteeksi ei saisi nauraa, mutta olit kirjoittanut tuon niin hauskasti etten voinut olla nauramatta. =)

-TC- kirjoitti...

Ei se silps uutena bloggaajana löydä koko kommentteja ;)

silps kirjoitti...

Kyl minä ne oon löytänyt, mut kun laiska olen, eikä minun juttuja pahemmin kukaan kommentoi (paitsi chi), ni emminä oo oikein jaksanut.. :P

-TC- kirjoitti...

:D