sunnuntai 11. helmikuuta 2007

"Miksi sinä olet niin ..."

Olin saanut viime yönä offlineviestin mesessä. "Miksi sinä olet niin ...". Olin aiemmin eilen päivällä selvitellyt välejäni kyseiseen henkilöön - tai lähinnä hänen välejään minuun. Ensin nimittäin tuntui väliä oleva, sitten ei niinkään. Olen selvittelyistä huolimatta edelleen pimennossa, eikä tuo hassu yksittäinen lausahdus ainakaan mitään lisävalaistusta tuonut. Ahdistaa.

Benni saapui Suomeen aamuyöstä neljän aikaan. Espanjankoirien edustajan mukaan (jonka luona Benni nyt siis majailee pari päivää) nimi Benni ei näytä aiheuttavan kovinkaan suurta reaktiota koirassa, joten nimi lienee annettu sille vasta tarhalla. Pitää siis katsoa, sopisiko sille joku toinen nimi Benniä paremmin. Kuuleman mukaan aika rauhallinen ja mukavantuntuinen koira, joka ei toistaiseksi ainakaan pahemmin ole esim. haukkunut.

Nyt täytyy jo myöntää, että vähän jännittää.. keskiviikkoon on lyhyt matka. Helsinkiin tosin aika pitkä.

Kävin äsken istumassa töissä neljä tuntia. Juu, sunnuntaina. Huomenna on viimeinen päivä kyseistä projektia, mutta töitä vain tuntuu olevan vieläkin niin tuhottomasti (tai sitten olen laiskotellut koko alkuvuoden - sekin on mahdollista), etten millään olisi ehtinyt kaikkea huomenna. Minulla on viikon verran ylityötunteja, joista en varmaankaan koskaan saa korvausta. Mutta väliäkö tuolla.. tärkeintä on, että pääsen sieltä pois.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Laita kuva koiruudesta, kun se saapuu!